Wednesday 26 April 2017

12 prince dalam U- prince series.

Hai,

Kat entri ni aku nak buat sambung untuk entri yang lepas. Kat entri ni aku tak eksplain pasal mana- mana part untuk series ini sebaliknya aku listkan pasal keseluruhan series ni. Tak banyak... sikit je. Secoet gitu.

Series ini kesemuanya ada 12 part sebab prince dia pun 12 orang.



1) The Handsome Cowboy


2) Gentle Vet



3) Lovely Geologist

4) Badass Baker

5) Absolute Economist



7) Playful Comm- Arts


8) Extroverted Humanist

9) Single Lawyer

10) Crazy Artist

11) Badly Politics

12) Ambitious Boss


Aku mungkin akan sembang pasal kesemua part... mungkin... sebab
cite ni pun belum semuanya ditayangkan. Aku tak janji akan mampu
sembang 12 part. 😅😅😅... Apapun aku cuba
untuk update kat sini.

That's all for today. Thank you for reading this.
Make your day.😆😆

No comments:

Post a Comment